برند سازی Branding – شخصیت تجاریزمان کنونی: 06-06-2023، 04:50 AM | |||||||||
|
برند سازی Branding – شخصیت تجاری
|
17-02-2018، 11:41 AM,
![]() |
|||
|
|||
برند سازی Branding – شخصیت تجاری
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقلقول: مجموعه تبلیغاتی تابلو نامور مفتخر است در امر برند سازی , بازاریابی اینترنتی و بازاریابی مویرگی با خدمات نوین و بهرمندی از نیروی متخصص و با تجربه در خدمت کلیه شرکت ها و موسسات می باشد.✓ تعریف برندینگ : ◇ استراتژی نام تجاری،(Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعهای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز میکند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام موثر برای برند، ایجاد طبقه بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… میباشد. ✓ روش های برند سازی ▨ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. حاصل پیامها و گزارشهای رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیامها بیشتر و محتوای آنها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمیکنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمیتوان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. ◉ برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید : ۱– متمایز شوید. ۲– همکاری کنید. ۳– نوآوری کنید. ۴– اعتبار ببخشید. ۵– فرهنگ سازی کنید.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ◉ ابزار مورد نیاز جهت ارتباط با مشتریان و ساخت یک برند قوی : ◄ تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری. ✓ برند سازی اینترنتی (Internet Branding) ▨ برندسازی اینترنتی یعنی بهره برداری تخصصی از بستر اینترنت در راستای برندسازی. بر خلاف تصور عموم، برندسازی اینترنتی علم بهره برداری از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. و شبکههای اجتماعی نیست، چرا که اینها صرفاً ابزار هستند. برندسازی اینترنتی (که از آن به عنوان برندسازی آنلاین نیز یاد میشود) یکی از تکنیکهای مدیریت برند است که از صفحات وب گسترده به عنوان رسانهای به منظور قراردادن برند در بازار آنلاین استفاده میکند. طراحی و بهینهسازی وب سایت، رسانه اجتماعی، بلاگها، انتشار رسانههای چاپی به صورت آنلاین و بازاریابی ویدیویی همگی روشهایی هستند که در رابطه با اهداف برندسازی آنلاین به کار گرفته میشوند. ✓ تکنیکهای برندسازی آنلاین (Online Brandig) ▨ برخی از متخصصان بر این باور هستند که هدف برندسازی آنلاین این است که به طور دایم مصرفکنندگان قدرت شناخت یک برند را داشته باشند. دیگر افراد بر یکپارچگی برندسازی آنلاین با تجربه نهایی که یک برند بر روی مشتریان در رابطه با یک شرکت، محصول یا دیگر موارد مرتبط با برند برجا میگذارد، توجه دارند. از این نقطه نظر، شناخت برند به عنوان یک جزء در میان بسیاری از اجزای دیگر نظیر تمایزیابی برند (از رقبا) و پیام رسانی برند قرار میگیرد که بواسطه ارتباطات موبایل و اینترنت آسان میشود. ◄ توسعه وبسایت یک بخش کلیدی برندسازی آنلاین به شمار میرود، از این جهت که یک وب سایت توسط افراد و کمپانیهای مختلف برای ارائه محصولات و خدمات یک برند استفاده میشود. تمرکز بر ظاهر یک وبسایت، عملکرد آن و پیام کمپانی به منظور ارائه یک تجربه مثبت به بازدیدکنندگان همگی قسمتی از برندسازی آنلاین به شمار میروند. توسعه وب سایت برای برندسازی آنلاین همچنین شامل بکارگیری یک بلاگ برای تولید محتوا برای خوانندگان علاقهمند به موضوعات مرتبط با آن برند میشود. ارائه مقالات مهمان برای دیگر وب سایتها به منظور برندسازی آنلاین چیزی است که هم پیشنهاد و هم توصیه نشده است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. » در سال 2014، مت کات، رئیس تیم مبارزه با اسپم کمپانی گوگل، اشاره کرد که پست مهمان بیشتر و بیشتر به امری اسپموار تبدیل شده است و استفاده از آن را برای ساخت لینکهای ورودی به یک وبسایت توصیه نکرد. برندسازی آنلاین همچنین شامل تعاملهای رسانه اجتماعی و یکپارچگی با آن میشود. ◄ استفاده از شبکههای نمایش محتوایی و نمایش (به منظور نمایش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ) یکی از روشهای یکپارچگی یک برند با رسانه اجتماعی به شمار میروند. از تکنیکهایی نظیر دوباره پیامدهی، هدف قراردادن رفتار بازدیدکننده و هدف قراردادن طبق محتوای سایت، به عنوان روشی برای قراردادن یک برند در جلوی مخاطب هدف استفاده میشود. برندسازی از طریق رسانه اجتماعی شامل به اشتراکگذاری دانش در رابطه با یک برند و تعامل دایم با مشتریان میشود. استفاده از سایتهایی نظیر توییتر، فیسبوک، لینکد این و یوتیوب شکل متداول و محبوبی از برندسازی آنلاین از طریق رسانه اجتماعی محسوب میشود. ✓ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
امضای شما با توجه به قرار دادن تبلیغات بدون هماهنگی با مدیریت سایت ویرایش گردید. برای تبلیغات با مدیر کل یا ایمیل Mahshad8@yahoo.com تماس بگیرید. با سپاس برای تبلیغات با مدیر کل تماس بگیرید. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
شیخ قلابی و بیمار جنسی؛ دستمایه تازه برای جریانسازی ضدایرانی | aseman | 0 | 1,312 |
16-12-2014، 06:48 AM آخرین ارسال: aseman |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان