انجمن تفریح و سرگرمی خانوم خانوما




3 غذای عالی برای کوچک کردن شکمزمان کنونی: ۲۹-۷-۱۳۹۶, ۰۶:۱۳ عصر
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: aseman
آخرین ارسال: webone
پاسخ: 3
بازدید: 758

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 غذای عالی برای کوچک کردن شکم
۵-۹-۱۳۹۳, ۰۷:۴۵ صبح
ارسال: #1
3 غذای عالی برای کوچک کردن شکم
3 غذای عالی برای کوچک کردن شکم

این غذاها را بخورید تا خواب بهتری داشته باشید، وزن بیشتری کم کنید، و شکم خود را آب کنید. به شما می‌گوییم که چطور شروع کنید!
سفره غذای خود را با این غذاهای کاهش دهنده وزن پر کنید تا به کنترل هورمون گرسنگی و داشتن شکمی تخت کمک کنند.
باورتان بشود یا نه، بدن شما در‌ واقع دوست ندارد که چربی انبار کند و راز کاهش وزن پایدار در محاسبات پیچیده کالری و ترفندهای کاهش وزن نیست. بلکه همه چیز به مقابله با گرسنگی طبیعی و تنظیم ریتم خواب برای پایان دادن به عادت‌های نادرست و سوزاندن چربی  بستگی دارد.
تحقیقات نشان می‌دهد که ساعت درونی خواب و خوراک بدن، به دلیل غذاهای نامناسبی که هر روز می‌خوریم و نور مصنوعی بیش از حد در شب، کاملاً به هم ریخته است. در نتیجه شما در چرخه چاقی گرفتار شده‌اید. زیرا هورمون‌های گرسنگی که اشتهای شما به غذا را غیرقابل کنترل می‌کنند دائم در بدنتان ترشح می شوند. اما اگر برنامه خواب و خوراک طبیعی بدن خود را تنظیم کنید، می‌توانید بالاخره واقعاً با شکم جلو آمده خود خداحافظی کنید.
روش انقلابی رژیم آب کردن شکم (Belly Melt Diet) به صورت علمی توضیح می‌دهد که چرا یک خواب شب خوب به کاهش وزن شما کمک می‌کند و چگونه خوردن غذای مناسب در زمان مناسب می‌تواند نیاز بدن شما به روغن و طعم را برطرف کرده و هوس خوردن را در شما سرکوب کند. بعلاوه غذاهای خاص از بین برنده شکم می‌توانند به خواب بهتر و کاهش وزن هم کمک کنند.
این غذاهای سالم در رژیم  آب کردن شکم  به صورت وعده‌های غذایی و دستور پخت قرار گرفته‌اند، اما شما می‌توانید از آن‌ها به شکلی که خودتان دوست دارید در رژیم غذاییتان استفاده کنید. این غذاها را بخورید تا خواب بهتری داشته باشید، وزن بیشتری کم کنید، و شکم خود را آب کنید. به شما می‌گوییم که چطور شروع کنید!
_ ماهی
یک روز دیگر و یک تحقیق دیگر درباره فواید خوردن ماهی و دلیل خوب برای خوردن آن. ما از مطالعات روی جانوران می‌دانیم که اگر رژیم غذایی فقیر از امگا ۳ باشد، ریتم طبیعی غده پینه‌آل (غده صنوبری شکل به اندازه نخود فرنگی که در مرکز مغز قرار دارد) مختل می‌گردد، و ترشح ملاتونین، یعنی هورمون خواب دچار تغییر می‌شود. اگر برنامه غذایی تان کمبود امگا 3 داشته باشد در این صورت در زمان‌های طبیعی استراحت خود نمی‌خوابید و در نتیجه بیدار می مانید.
از سوی دیگر، تغذیه غنی از امگا ۳ می‌تواند باعث افزایش سلامت قلب و کاهش خطر زوال عقل، و بهبود سلامت عمومی شود. در رابطه با کاهش وزن، بسیاری از غذاهای حاوی امگا ۳ غنی از پروتئین هستند و تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که پروتئین باعث احساس سیری می‌شود. حتی کالری بیشتری هم برای هضم و جذب پروتئین به نسبت چربی و کربوهیدرات سوخته می‌شود.
چطور میزان مورد نیاز را دریافت کنید : اگر غذاهای غنی از امگا ۳ (مثل ماهی‌های ساردین‌، سالمون، هالیبوت و یا گردو، دانه گیاه کتان و سبزیجات برگ‌دار سبز تیره) کم مصرف می‌کنید، پس باید بیشتر از آن‌ها بخورید. اگر خوردن اینگونه غذاها برای شما آسان نیست، می‌توانید از قرص‌های روغن ماهی یا گیاه کتان استفاده کنید.
_ آجیل
اگر بهانه دیگری برای آجیل خوردن نیاز دارید، باید بگوییم که این خوراکی های چرب منبعی عالی برای منیزیم هستند که باعث بهبود روحیه می‌شود. کمبود منیزیم در بدن باعث می شود قسمتی از مغز که ترشح ملاتونین را تنظیم می‌کند از کار باز مانده و خواب شما مختل می‌گردد. در ما انسان‌ها کمبود منزیم می‌تواند باعث اختلالات فصلی (SAD)، افسردگی و حالت اشتیاق به خوردن کربوهیدرات‌ها در تاریکی زمستانه شود.
یک بررسی توسط محققین USDA در سال ۲۰۱۰ که در Magnesium Research منتشر شده است نشان می‌دهد که تکمیل یک دوره درمان با منیزیم در افرادی که مشکل خوابیدن دارند، باعث می‌شود که آن‌ها به راحتی در شب بخوابند. به یک گروه از ۱۰۰ نفر داوطلبان که بالای ۵۱ سال سن داشتند، روزانه ۳۲۰ میلی‌گرم منیزیم داده شد، در حالی که به گروه دیگر قرص قلابی بدون منیزیم (Placebo) داده شد. پس از ۷ هفته، آن‌هایی که منیزیم دریافت کرده بودند خواب بهتری داشتند و به عنوان یک نتیجه جانبی، سطوح کمتری از گر گرفتگی‌های خطرناک (که ناشی از واکنش سیستم ایمنی نسبت به بیماری قلبی، سرطان، دیابت و آلزایمر است) نشان می‌دادند.
چطور میزان مورد نیاز را دریافت کنید : غذاهای غنی از منیزیم، برای کاهش وزن هم مناسبند. این غذاها عبارتند از ماهی و آجیل‌های غنی از پروتئین، و حبوباتی مانند عدس، سویا و لوبیای سیاه و همچنین غلات غنی از فیبر مثل سبوس.
_ شیر
هرچند که هنوز ارتباط کلسیم و کاهش وزن ثابت شده نیست ( در برخی بررسی‌ها به عنوان عامل مؤثر در کاهش وزن معرفی می‌شود و در برخی برعکس )، اما آشکار شده که در مورد برآمدگی شکم، شیر اثر مثبتی دارد. یک بررسی توسط محققین دانشگاه آلاباما در بیرمنگام در سال ۲۰۱۰ نشان داد، در گروهی ۱۰۰ نفره از زنان غیر یائسه، در آن‌هایی که رژیم غذایی پرکلسیمی داشتند، چربی به طور قابل ملاحظه‌ای کمتر بود. در‌ واقع به ازای هر ۱۰۰ میلی‌گرم کلسیمی که آن‌ها در روز مصرف می‌کردند  3 سانت از چربی زیر شکمی ( چربی بدی که دور اندام‌های داخلی شکم را می‌گیرد و باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و سرطان می‌شود ) آنها کمتر شده بود. همانند منیزیم، کلسیم هم می‌توانند کمک کند که بهتر بخوابید و اگر زیاد پیش می‌آید که با بی‌حسی یا گرفتگی عضلات از خواب بیدار شوید، کمک می‌کند که عضلات، فیبرها و اعصاب راحت‌تری داشته باشید.
چطور میزان مورد نیاز را دریافت کنیدلبنیات روش خوبی است، اما راه‌های دیگری هم برای دریافت کلسیم وجود دارد، مثل ساردین، آب پرتقال غنی شده، پنیر سویا و سبزیجات برگ‌دار سبز تیره مثل اسفناج.
منبع: سیمرغ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تبلیغات در خانوم خانوما

برای سفارش تبلیغات با ایمیل mahshad8@yahoo.com در تماس باشید.

http://upload.khanoomkhanooma.com/do.php?imgf=148102012461.jpg
۱۱-۳-۱۳۹۶, ۰۶:۳۴ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۱-۳-۱۳۹۶ ۰۶:۳۶ عصر، توسط ehsan_f1230.)
ارسال: #2
RE: 3 غذای عالی برای کوچک کردن شکم
معجون چربی سوزی با جعفری و لیمو
امروز با یک نوشیدنی عالی برای لاغری مخصوصا در نواحی شکم و اطراف آن را برایتان آورده ایم. طرز تهیه معجون  چربی سوزی با جعفری و لیمو بسیار آسان است. شما می بایست صبح ناشتا و با معده خالی این معجون را بنوشید. جالب اینجاست که این نوشیدنی پرخاصیت میزان سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد. با مصرف مخلوط جعفری و لیمو خاصیت هر دوی اینها را به بدنتان می رسانید. جعفری از سبزی هایی می باشد که فواید زیادی دراد.
این سبزی سرشار از ویتامین های زیادی از جمله ویتامین آ, ث, ای و ب می باشد همچنین دارای مواد معدنی مهمی نظیر آهن و کلروفیل دارد. به علاوه این سبزی سرشار از کلسیم می باشد که حتی از شیر و سایر مواد لبنی است. حتی برای بیماران مبتلا به کم خونی مفید است.  جعفری معده را تصفیه می کند و همچنین بوی بد دهان را از بین می برد. لیمو هم که خواص فراوانی دارد.
 
طرز تهیه:
یک دسته جعفری
یک عدد لیموی تازه
یک لیوان آب 
ابتدا جعفری ها را پاک کنید و با دقت بشویید. سپس آنها را خرد کنید. و درون مخلوط کن بریزید. آب لیمو را بگیرید و همراه با آب به جعفری اضافه کنید تا با هم ترکیب شوند. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

توجه:
این نوشیدنی را پنج روز میل کنید سپس ده روز به بدنتان استراحت دهید. این معجون ویتامین و مواد معدنی مفیدی را به بدن می رساند. این نوشیدنی برای لاغری بسیار مفید است.
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۲۹-۶-۱۳۹۶, ۱۰:۳۰ صبح
ارسال: #3
RE: 3 غذای عالی برای کوچک کردن شکم
خیلی هم عالی مرسی از مطالب خوبتون فقط کاش منبع مطالبتون رو دقیق تر ذکر کنید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه aseman 7 2,150 ۵-۳-۱۳۹۶ ۰۱:۵۲ عصر
آخرین ارسال: hanyeh 7
  7 عادت کوچک اما قوی برای کاهش وزن خانوم خانوما 0 692 ۲۸-۱۲-۱۳۹۲ ۰۴:۴۴ عصر
آخرین ارسال: خانوم خانوما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان